מנות צפרה : מנות חריפות בתל אביב: 27 המנות / אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות .

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. מנות טעימות אבל מאד קטנות. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות .

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מרק חיט×
מרק חיט×", ×'צל ופטריות יער from matanchoufan.com
שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם.

כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה.

צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . מנות טעימות אבל מאד קטנות. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה.

שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית.

כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות חריפות ×'תל א×'×™×': 27 ×
מנות חריפות ×'תל א×'×™×': 27 ×"מנות from medias.timeout.co.il
שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה.

המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם.

כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות אבל מאד קטנות. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה.

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר.

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מרק חיט×
מרק חיט×", ×'צל ופטריות יער from matanchoufan.com
אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים.

שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים.

כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר.

מנות צפרה : מנות חריפות ×'תל א×'×™×': 27 ×"מנות / אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות .. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים.

צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא,  צפרה. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה.